петък, 9 октомври 2015 г.

Папагали и Честит рожден ден, Наде!



От доста време не съм показвала торта с фондан, защото просто нямаше поводи. Днес обаче ще ви покажа една, за да не забравите все пак, че и такива торти правя (или поне се опитвам). Поводът е роженният ден на детенцето на приятели на родителите ми. 11-и, да уточня, ако не сте забелязали единичките. Молбата да направя тортата дойде от нейната леля, която искаше тортата да бъде изненада. Каза, че много харесвала папагали и иска на тортата да има папагал. В първия момент не бях сигурна, че ще мога да направя папагал. Мислих да направя някакви мънички папагалчета, които да си личи, че са папагали, но да не търся прилика с истински. В последствие, обаче реших да направя един голям папагал. Не стана особено реалистичен, но като за първи опит смятам, че се получи ... горе долу.





За другите елементи взех идеи от огромното интернет пространство. 
Държа да отбележа, че много си харесвам дървената табелка. Винаги съм искала да направя нещо "дървено", но нямах такъв отпечатък. Сега все още нямам, но пък имам нож, четка и какао, които свършиха страхотна работа и съм много доволна! И затова реших и числото 11 да бъде "дървено" и подложката също. Смятам, че се получи добре.




Вкусът на тортата е изцяло шоколадов - какаов пандишпан, напоен с млечен сироп и шоколадов ганаш между блатовете.





Доста снимки й направих, затова ще ви оставя да ги разгледате. А на рожденичката пожелавам един незабравим рожден ден!
И да се надяваме да хареса тортата!












8 коментара:

  1. Много красива торта. Чакам и моята!

    ОтговорИзтриване
  2. Охоо, ама те цели два папагала! Получили са се и още как, Светле, тортата е толкова ведра и красива, браво! А на рожденичката - да е здрава, а животът й да е пъстър като багрите по перата на тази чудна птица. :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Гери! Два са, да. Единия е плосък обаче, а другия е 3д ха-ха
      Поздрави :)

      Изтриване
  3. Светлее! Стават все по - добри тортите ти! Тези дни ми се налагаше да поръчам няколко торти с фондан, защото трябваше да са тематични. Иначе не съм им почитателка, но за идеята / темата, поръчвах. Не съм особено доволна от крайният резултат, а като гледам тези красоти, които твориш са - уау! Бих дошла до Пазарджик за една такава! Следващият път! Поздрави и усмихнат уикенд!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря много за милите думи, Габи! Ами, какво да ти кажа - в повечето сладкарници това, което поръчваш и това, което получаваш понякога се разминава... С удоволствие бих ти направила :)
      Поздрави :)

      Изтриване