четвъртък, 13 август 2015 г.

В крак с модата


Ето я и следващата торта от "дългия" ми списък с торти. Коя се пада - мисля, че е шеста подред с фондан. Има си своите недостатъци, но силно се надявам да ставам по-добра и по-добра. 


Както всяка торта и тази си има история. Преди няколко дни ми се обади мама и каза, че имам поръчка. За 18-ия рожден ден на дъщеря на нейна колежка и то за петък. Времето беше малко, но въпреки всичко нямаше как да откажа това предложение. След няколко детски торти много исках да направя нещо красиво, момичешко, интересно... Тази торта съчетава точно това (а дали е красива- вие ще кажете :-) ) 



Същия ден поръчах всичко необходимо. На следващия пристигна и се захванах.
В интерес на истината след последната поръчка, ако мога така да ги нарека - тази ми се видя като детска игра. Лесна и бърза!





Именно, защото ми се видя лесна и бърза реших с остатъка от фондановата хартия да направя бисквитки, които да бъдат подарък. Бяха само 8, но пък много си ги харесвам. Може би, защото са ми първите декорирани с фондан бисквитки. 



Майката на рожденичката хареса всичко много. Надявам се и рожденичката да ги хареса! 





4 коментара:

  1. Ще, не се и съмнявай, Светле! :)
    И да, казваме, че е красива! Личи си с колко желние твориш, браво!
    Поздрави и все така да си вдъхновена. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Гери! Определено имам голямо желание, а до колко ми се получават нещата не знам. :-)
      Поздрави! :-)

      Изтриване
  2. Много е хубава и ... в крак с модата:)

    ОтговорИзтриване