неделя, 2 август 2015 г.

Спондж боб и компания


Отново съм тук! От доста време не съм писала публикация, но ви уверявам, че не съм спирала да приготвям разни сладки неща. Чийзкейкторта Наполеон и любимото брауни са само част от нещата, които правих. Днес се завръщам да ви покажа най-големия прооект, с който съм се захващала. И като казвам голям, повярвайте наистина беше доста голям - 2 торти, 40 кексчета и 80 бисквитки. 



Поводът е рождения ден на Михаил, който става на 8 години. Запознах се с него и с майка му на рождения ден на братовчеда на Марти, за който правих тортата Лего Нинджаго. Майка му хареса тортата и поиска да направя и за нейния син, но да бъде във формата на спондж боб, защото целия рожден ден ще е на тази тема. Казах й, че ще помисля и ще и се обадя. И ако се чудите защо не приех веднага... ами досега бях правила торти само за познати, а това си беше истинска поръчка, но не мислих много, всъщност изобщо не мислих! Та това ми беше мечтата - да имам възможност и поводи да правя торти!




Обадих й се, след което се разбрахме да се видим, защото щяхме да правим повечко неща, а не само 1 торта. Уточнихме вкуса, декорацията, всичко! 





Сега да ви разкажа за всичко по отделно. Първата торта е Спондж боб. Тя е за партито с децата сутринта. Иначе вътре е с какаови блатове с бисквитки орео. Крема е със сметана, маскарпоне и бял шоколад и банан между блатовете. 








За втората торта се спряхме на къщичката на Спондж Боб. Вкуса е същия, а тази торта е за роднините. 








Кексчетата бяха ванилови. Използвах рецептата за шоколадовите мъфини, но промених някои неща. Като например, махнах шоколада, увеличих захарта и добавих ванилова захар за аромат. Получиха се много ароматни и пухкави кексчета. Имаха и пълнеж от шоколадов ганаш, а отгоре имаха картинки на вафлена хартия и борд от сметана и бял шоколад. 






Бисквитките бяха медени. Отгоре също бяха с картинки. Бързо и лесно. Броя беше 40, но в последствие ме помолиха за още толкова или поне половината. Добре, че от тестото стават много и бях изпекла повече. Успях да направя още 40, общо 80.  Опаковах всяка по отделно в пликче и бях готова да започвам тортите.  Бисквитките приготвих първи, защото са най-трайни.





Надявам се всичко да се хареса! Вложих огромни усилия и сега, когато приключих, се чувствам много удовлетворена. Надявам се да успея да зарадвам и рожденика, защото това е най-важното. За мен това беше огромно предизвикателство. И като торти, защото това са 4-тата и 5-тата торта, която правя с фондан и като количество. Не са перфектни, но аз си ги харесвам! Особено Спондж Боб. Тази торта я правих с такова удоволствие. Всичко вървеше леко, без никакви проблеми. За разлика от ананаса... Тези линийки и ромбоиди хич не се получиха...




Тук е момента да благодаря на мама, която се оказа, че като за пръв път, се справя доста добре с шприца и роял айсинга. И ми помогна много и с бисквитките и с тортите, за които направи част от елементите като камъчетата и линийките на ананаса. Благодаря и на леля и братовчед ми, които опаковаха всичките бисквитки!  

Ами това беше от мен. Надявам се рожденика (и не само той) да хареса всичко! 
Стискайте палци да ги доставим невредими утре на рождения ден!




4 коментара:

  1. Ха, Светле, и аз правих Спонд Боб, само че за едно момченце на 28 - зетя:))
    Ако ти е интересно, може да погледнеш в блога.
    Твоят анимационен герой е станал чудесен, ще да е зарадвал малчуга, сигурна съм. Всичките ти нещица впрочем са много добри! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Весе! Погледнах и твоя Спондж Боб - супер е!
      Рожденика беше много щастлив от тортата. Сега чакам и на вкус да разбера дали им е харесала и след малко ще нося и другата торта!
      Поздрави! :-)

      Изтриване
  2. Светле, справила си се страхотно, не се съмнявам, че и вкусът се е одобрил. :) Но най-хубавото е ентусиазмът ти - продължавай все така! :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Гери! Получих много благодарности и вкусът и дизайна - всичко е одобрено!
      Поздрави и на теб! :)

      Изтриване