понеделник, 9 март 2015 г.

Червило, лак, медена бисквитка


В тази публикация искам да ви споделя тези бисквитки. Както се вижда (но ако не познаете) това са лакове и червила. Типично женски бисквитки. А числото 18 отговаря на броя на годините на рожденничката. Та, бисквитките бяха за моята много добра приятелка, която на 04 март навърши 18 години и вече стана пълнолетна. Сетих се като трябваше да ме приемат в болницата, за да ми оперират апандесита и попълвахме документите, искаха и моята лична карта и тази на мама. А когато тя попита кой трябва да се подпише, сестрата отвърна, че щом нямам 18 години, не съм човек още и не мога да се подпиша  (за справка, ще ги навърша след 2 месеца) Та и тя така, най-накрая стана човек :Д Не че разликата е голяма - на 18 като на 17, но с някои екстри като това, че може например вече да вземе шофьорка книжка (Тони, ако четеш това да знаеш, че стискам палци всичко да мине без проблем и после ще ме возиш :Д)
Нямаше как да пропусна да и направя нещичко. Много преди рожденния ден започнах да търся разни идеи, като се спрях на момичешки бисквитки с формата на лакове, червила и цветя.

Използвах рецептата за медените бисквитки с канела, които правих на Коледа.




За тестото
2 яйца
1 ч.ч. захар
2/3 ч.ч. олио
1 с.л. канела
1/2 ч.ч мед
1 каф.л. сода
около 500 гр. брашно







В купа разбъркваме с телена бъркалка (на ръка) яйцата с захарта, меда и олиото. Добавяме канелата. Пресяваме брашното заедно със содата и замесваме тесто. Разточваме върху набрашнен плот. Печем в тава застлана с хартия за печене за около 10 мин. (в зависимост от дебелината). Готовите меденки (напълно изстинали) декорирах с роял айсинг. 



4 коментара:

  1. Хаха, Светле...
    Да, прочетох това и искам да кажа, че бисквити те бяха наистина мнооооого вкусни!
    Да не забравиш!! Друга та година пак имам рожден ден хаха иииии ...... Да, наистина ... дано взема книжката :- D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мога ли да забравя?!
      Относно книжката сигурна съм, че ще я вземеш от първия път!

      Изтриване
  2. Охо, ама ти си още по-малък ентусиаст от мен. Аз с моите 22 (скоро 23) съм ти цяла кака. ;)
    Страхотни бисквитки, Светле! А най-хубавото е отношението ти и жестът към приятелката. Да е жива и здрава и дано животът й поднася само усмивки!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Гери! Винаги, когато има повод използвам възможността да зарадвам човека. Приятно е да виждаш как това, което правиш радва хората!
      Поздрави :)

      Изтриване