вторник, 29 декември 2015 г.

Като за последно



Като за последно за тази година. Подчертавам за тази година, да не си помислите, че за последно правя торта. Че аз тепърва започвам. :)
Накрая на годината всеки си прави равносметка. И аз се замислих какво беше тази година за мен. 2015 беше годината, през която започна моето истинско "тортоправене". Годината, в която открих и навлязох в това изкуство, което ми доставя огромно удоволствие! 
Пожелавам си през следващата 2016 година, която за мен неизбежно ще бъде годината, в която животът ми ще претърпи най-голям обрат, да успея да запазя и развия още и още тази моя страст.
Ето я и моята последна торта за тази година - №14 в нарастващия ми списък :) Поводът е рожденият ден на моята братовчедка днес, която става на 16! Пожелавам й преди всичко здраве! Да бъде заобиколена от любимите си хора, да бъде безкрайно щастлива, обичана и готина! Честит рожден ден още веднъж, Олинда!!! 




Тортата е изцяло по неин избор. От вътре е шоколадова, а отвън желанието беше да е в черно и бяло, да има истинска дантела, цветя, надпис "Happy Birthday" и 16. Това успях да направя аз и се надявам да съм оправдала очакванията й!



Едва ли някой от вас брои тортите ми и е забелязал, че от дванайстата отидох на четиринайстата. Фаталния номер 13 се чудих много дали да го показвам тук. Срам не срам - показвам. Преди около месец ми се обади бащата на Мария, за която правих тази торта. Тя всъщност беше за родителите й, а сега се обади именно баща й. Искаше да му направя торта, за събиране с колегите, което организират всяка година. Дотук добре. Да, обаче всяка година подарявали еротична торта на шефа... Не бях правила нещо подобно и имах доста притеснения... Чудих се дали изобщо да я правя, но пък в крайна сметка това беше предизвикателство, което исках да премина. Потърсих модели в интернет и му изпратих да си избере. В последствие се спряхме на торта легло. 
В крайна сметка съм доволна от резултата. Прикрих каквото не трябва да се вижда. Под това разбирайте топка фондан. Сложих крака, ръце, разхвърляни дрехи, метнах едно одеяло и взе, че се получи основната идея, но без да е прекалено. Макар и с много колебания - показвам я! 


С това казвам чао на 2015 година и здравей на 2016! 

6 коментара:

  1. Не мога да се похваля с голямо разнообразие на торти изработени с фондан, наистина твоите изглеждат страхотно!
    Продължавай да твориш красоти мило момиче, много ти се радвам :)
    Весело посрещане на Новата Година!
    Желая здраве и късмет на теб и семейството ти!

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти много, Таничка! И аз нямам много торти, но пък времето е пред мен!
    Весело посрещане на Новата Година! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Светле, да е спорна и здрава Новата Година! Много любов ти пожелавам!
    Ставаш все по-добра с тортите, макар аз да бих заменила черното в първата торта със всеки друг цвят, но явно такова е било желанието на рожденичката.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Весе, Честита Нова година! Желая на теб и всички твои близки много здраве и сбъднати мечти! Относно черното - такова беше желанието. Цвета беше ясен - бяло и черно и от там измислихме и другите неща.

      Изтриване
  4. Opravda ochakvaniqta mi 😉 Beshe mnogo vkusna i syjalqvam che ti ne q opita 😞
    💗💗💗💗😉

    ОтговорИзтриване