неделя, 29 януари 2017 г.

Хаотично

Последните месеци не обръщам никакво внимание на блога. Не само, всъщност аз не правя нищо и съответно няма какво да покажа. Може би смяната на ежедневието ми е причината за това. Ума ми все е зает от други неща и готвенето и печенето бяха последните неща, за които мисля. От време на време имаше и изключения и приготвях по нещичко най-вече за хора, на които отдавна съм обещала и просто няма как. Започвам този път не в хронологичен ред, защото дори не помня кое кога правих. 


Първата торта е за Силвия, за която съм правила тортата с рибаря и още няколко.
Продължавам с бисквитките за едно мъничко бебе, което вече не е съвсем мъничко, но аз докато ги кача тук... Бяха по повод погачата. А модела беше от интернет. 


Последното за днес е една торта, която преди доста време във фб страничката на блога обещах да покажа. Тя е c доста нашумелите напоследък тролчета и е за Жорко, за когото миналата година правих тортата с Лего Нинджаго. Тази година минахме само с една малка торта и бисквитки. 
Но за съжаление забравих да ги снимам... Единствено открих няколко снимки в телефона, които не са с особено добро качество, а след още по- не добрата обработка, за да скрия фона се получи това: 


Това е от мен, В следващите дни обмислям да пусна една по-различна публикация. Нещо, което не съм показвала до сега, но пък може и да се хареса, Бари ги хареса много... 




Няма коментари:

Публикуване на коментар