сряда, 29 март 2017 г.

Декорирани бисквитки



Напоследък съм все на бисквитки. Тортите отсъстват. Затова реших да събера и покажа всички бисквитки, които правих скоро в една публикация. Започвам отново хронологично.
Първите са изключително сладурски бебешки бисквитки за едно бебе. Майката се свърза с мен, след като е харесала бисквитките, които правих за бебчето на Надя. Изискването беше да има слонче и да бъдат в бяло, сиво и синьо (тифани). Макар да ми беше трудно откриването на точно такава формичка слонче, в крайна сметка бисквитките са факт. (Благодаря на отзивчивата дама, която ми предостави своята формичка!) Ето ги и тях :)





Следващите са за дечицата на Деси, за които съм правила тортите Спондж Боб, лего Нинджаго, Слънчевата Система, Тролчетата.


А последните са подарък в отговор на подаръка, който получих. Или по-скоро кучетата ни получиха. Да. Нашият малък Бари вече си има още по-мъничката Али <3 Но за това ще разкажа друг път. 
Та, Алито е дребничка и нищо от нещата на Бари не й става и имаше нужда от дрешки за студените дни. Точно тогава с мен се свърза една виртуална приятелка, с която ни обединяват четирикраките ни същества. Тя плете топли меки дрешки за най-мъничките, а и не само. От опит казвам - няма по-удобни дрешки за кученца! Бях изключително развълнувана от жеста й и веднага знаех, че трябва да й изпратя бисквитки. И то не какви да е, ами с копчета, плетки и други такива неща. За няколко дни се сдобих с всичко необходимо и се захванах. Смея да кажа, че това ми станаха любимите бисквитки! Дано и на нея да и харесат :)
 А нещата, които тя изработва можете да видите тук.





Няма коментари:

Публикуване на коментар