понеделник, 7 август 2017 г.

Lego Ninjago Superheroes



Бързам от самото начало да уточня, че не съм сигурна за името. Дали Lego Ninjago Superheroes, или само Lego Superheroes. По-запознатите, а именно голяма част от родителите на момчета, вие разбрахте за какво говоря. Лего е голяма мания, щом за трета поредна година правя торта на тази тема за Краси. Предишните можете да видите тук и тук.
Тази година бяхме на супер герои. Да си призная - много ми хареса крайния резултат. Не бях правила торта с фондан от... не знам... може би миналата година? Да, доста време мина, но когато я започнах си припомних колко е хубаво. Най-вече, когато видиш крайния резултат. Да, малко ми е досадно печенето на блатове и сглобяването на самата торта, но това е неизбежно, за да можеш да стигнеш до най-интересната част - декорацията. Там вече можеш да приложиш всички идеи, които са в главата ти.
В началото бях малко притеснена дали ще успея да я покрия, поне както успявах преди. Но може би заради това притеснение се постарах повече и тази торта беше по-добра от предишните. Нещо, към което се стремя. Всяко следващо нещо, което правя да е малко по-добро от предходното. Ето, че паузата не ми е повлияла. Въпреки, че никога не съм доволна от направеното. Виждайки други торти ми се иска и моите да бъдат толкова перфектни. Но все пак аз правя рядко, изцяло за удоволствие, само за роднини и познати. А техните усмивки са ми достатъчни. Те не знаят, че ръбът не е толкова остър, колко би ми се искало. Че под някой елемент съм скрила мястото, където фондана се е напукал. Важното е крайният резултат и радостта. Радостта на този, за когото е тортата. И твоята собствена радост от това, че си успял с малко яйца, брашно и захар да направиш хората щастливи.



Към тортата имаше и бисквитки, и мъфинчета.


А този ми е най-любим!




Няма коментари:

Публикуване на коментар