неделя, 17 септември 2017 г.

Еднорози и...



Навярно го казвам често, но този път ми хареса как се получиха. Разбира се, в изработката като цяло на торти и бисквитки винаги ще има неща, върху които имам още да поработя, но при тези ми хареса цялостната им визия. Ей така както са събрани всички. Нежни, в бледи пастелни цветове, бяло, златно...

Най-приятната част от цялата работа обаче ми е да видя крайния резултат. Винаги съм правила всичко това за удоволствие. Удоволствие, което идва най-вече от усмивките на хората, когато си видят нещата. Това ми е най-вълнуващия и напрегнат момент. Да видя първата реакция. По това разбирам дали съм се справила и съм оправдала очакванията. Аз съм доста критична и винаги си виждам първо недостатъците, което означава, че моето мнение не е най-правилния ориентир. Всъщност красотата е много относителна. "Красотата е в очите на наблюдаващия".















Няма коментари:

Публикуване на коментар