събота, 4 ноември 2017 г.

Кучешка торта и още нещо

 

Започвам тази публикация отново с торта на кучешка тема. Заглавието е малко подвеждащо. Тортата е за хора, но имам голямото желание някой ден да измисля и нещо изцяло подходящо за кучета. Но за това друг път. 
Както казах, тортата е за хора, но поводът е първият рожден ден на една приятелка на Бари и Али. Силно се надявам да е станала ясна породата от тортата. Ако не, казвам ви - джак ръсел трябва да е онова подобие на куче отгоре.
А иначе от вътре беше шоколадова.

Продължавам с още няколко нещица, които се оказа, че не съм показвала. Първото са няколко бисквитки от лятото. Опитах се да ги направя по-винтидж. Темата беше Лондон, пътуване...


Следва една гола торта, която за мое огромно съжаление забравих да снимам. А толкова хубави снимки й бях замислила... Добре, че рожденичката ми изпрати. В началото близките ми винаги ми се чудиха защо толкова държа на снимките. Всъщност снимката е единственото, което ми остава. Не съм правила много неща, но не са и едно и две. Забравят се. А и това са такива неща, които изяждаш и край. Няма ги повече. Колкото време е нужно, за да бъде създадено, по-малко трябва, за да изчезне. Та, затова толкова държа на снимките. 


Последното, което ще ви покажа не е нещо ново или непоказвано. Единственото малко по-различно е декорацията. Да, това е обичаната торта с бял, кафяв и черен шоколад. 




2 коментара:

  1. Много симпатични са и тортата с кученцето, и другите цветни тортички, Светле!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря, Весе!
      За съжаление не съм така активна и в съм в застой като цяло относно блога, но все пак от време на време се намира по нещичко за показване. Рядко, но се случва :D

      Изтриване