понеделник, 24 септември 2018 г.

Бисквитки (пирати, мини маус, фламинго и още)

Както вече сте разбрали от заглавието на публикацията, в нея ще има бисквитки. Без да се бавя започвам директно с първите, които имам да покажа.
Те са от преди няколко месеца и са за Жорко, за когото съм правила няколко неща. Можете да ги видите тук и тук. Поводът беше Гергьовден. Миналата година направих за празника бисквитки овчици, които можете да видите тук. Тази година, след като се отказахме от тази идея, се спряхме на бисквитки с пирати. Първо трябваше да бъдат Карибски пирати, за да е свързано с Дисниленд, където щяха да празнуват, но в последствие се оказаха просто обикновени пирати. 😁 Избрахме примерен модел, уточнихме подробностите като инициалите на всяка бисквитка. А вкусът беше любимите им меденки. Имаше два комплекта бисквитки за две различни дати. Снимала съм само едните, защото другите бяха съвсем същите.



Продължавам с едни бисквитки, които правих пък няколко месеца след предходните. Те бяха изключително бързи и лесни, но пък голяма бройка. Не си спомням точната цифра, но бяха малко под 100. Бяха за рождения ден на Краси, за когото съм правила доста неща. Като започнем от третата ми подред торта с фондан и няколко мъфина за шестия му рожден ден, минем през тортата и бисквитките за седмия му рожден ден и стигнем до тортата, мъфините и бисквитките за осмия му рожден ден. Тази година имаше само бисквитки. Темата този път не беше Лего, а любимия му футболен отбор - Барселона. 



Продължавам с едни съвсем скорошни бисквитки. Те бяха за кръщене и рожден ден в едно. Решихме да направим и два модела бисквитки. За кръщенето бяха с типични за повода ангелчета и надписи, а тези за рождения ден бяха на тема Мини Маус. Бяха в два вкуса - шоколад и меденки. 



Между тях имаше и няколко торти, част от които вече сте видели, а други не съм показвала, защото са подобни на предишни. 
А като за финал си оставих най-любимите ми бисквитки от преди няколко дни. Те са за Емануела, която преди дни стана на 2 години. За нея съм правила тези бисквитки по повод погачата й и тези за първия й рожден ден. Тази година бисквитките бяха с фламинго, ананаси и другите неща, включващи се към тази тема като листа, цветя, палми. Честно казано в първите секунди си помислих да откажа, защото ме хвана страх дали ще успея. Но веднага след това обмислих добре нещата, как точно ще ги направя. В интерес на истината бисквитките, които си мислех, че ще ме затруднят най-много, се оказаха най-лесни и приятни за правене. Имам предвид фламингото и големите цветя в тъмно розово и оранжево. Разбира се, винаги има още какво да се желае. За някои нямах резец и се наложи да режа тестото на ръка, но с малко повече време и търпение мисля, че горе долу се получиха и там нещата. 
Вкусът беше отново ванилия като предходните два пъти. Тук е моментът да вмъкна, че аз като един фен на шоколада и необичащ особено нещата с ванилия, тези бисквитки ги обожавам. Мисля, че вече трябва да ги покажа, защото аз лично нямам търпение. Ще ме извините, но им направих доста снимки. 😁







1 коментар: