неделя, 4 януари 2015 г.

Нова Година и Кит Кат



Честита Нова Година, макар и със закъснение! Пожелавам Ви една успешна година, с много положителни емоции, в която да успеете да реализирате целите си. 
Тук е моментът да споделя, че прекарах новогодишния празник супееер! С Марти и още двама наши приятели се организирахме да прекараме заедно Нова година на Цигов Чарк. Получи се една страхотна почивка, за съжаление обаче твърде кратка, от която не ни се тръгваше. Но пък това е нормално. На кой му е приятно почивката да свършва и да се връща обратно към ежедневните си задължения!? 
От страна на менюто, то не беше нещо особенно. Заложихме на свинското. Печени пържолки на скара и пържолки с гъби и топено сирене на фурна. Салати, питки, баница и другите обичайни неща, които присъстват на трапезата. Това, на което ще обърна внимание са десертите - брауни и торта! Не е нещо, което да не съм правила. Правих я по рецептата за шоколадовата торта с шоколадов ганаш. Единствената разлика е в размера и декорацията отгоре. 
Продуктите са наполовина, защото и формата, която използвах беше много малка (диаметър- 19 см.) 


Другата торта, която още не съм ви показвала, беше за рожденният ден на моята братовчетка, който беше на 29 декември. 
Много преди това започнахме да обсъждаме каква точно ще бъде тортата. Тя нямаше точна представа, минахме през много идеи. Първоначално не искаше никакви цветя, в последствие, те се оказаха основната декорация на тортата. Това, което знаехме със сигурност беше, че иска отстрани да има Кит Кат и панделка, която да обвива тортата. След много размисли уж измислихме всичко, но в последния момент отново си смени решението (ама тоя път аз си бях виновна, защото аз и пратих снимка на торта в интернет и тя пък взе, че я хареса)
Сега оставаше само да намеря Кит Кат, от онези малките по 4 в пакетче. Мислех, че ще е лесна работа, докато не отидох в магазина. Търсих, търсих и нямаше! Вече се бях отчаяла и започнах да мисля с какво мога да го заменя, когато при излизането от магазина видях, че всъщност има, но е на касите. Ако знаете само какво облекчение и щастие изпитах в онзи момент... Самата торта беше с пандишпанови блатове и шоколадов ганаш, но блатовете бяха бели, без какао. Затова сложих 2 ч.ч. брашно.
Сиропирах ги с карамелен сироп.
Отгоре имаше цветя от домашно приготвен фондан, който не е най-голямата ми гордост, но за цветя и за по-дребни елементи засега ми върши работа.










Няма коментари:

Публикуване на коментар