петък, 22 август 2014 г.

Шоколадови бонбони




  От доста време шоколадовите бонбони са ми в чакащия списък с рецепти. Само трябваше да дойде повод и да ги направя.

  С приятелят ми не се бяхме виждали една седмица, тъй като не беше в града и ето, че това беше идеален повод да го зарадвам като си дойде. Веднага отидох да си избера хартиени формички за тях и някоя готина кутийка, в която да му ги подаря. Хубавото беше, че той не подозираше нищо хх, колко обичам подаръците без повод...)





Необходими продукти:


 200 гр. шоколадови бисквити
150 гр. настърган шоколад (аз използвах млечен, но може и черен)
2 суп. л. пудра захар
125 гр. разтопено масло
какао и пудра захар за овалване




Натрошете бисквитите и към тях прибавете захарта. Настъргайте шоколада и разбъркайте всичко. Разтопете маслото и прибавете към сухата смес, докато се получи ронливо тесто. С ръцете оформете малки топчета и ги оставете за около 30 мин. в хладилник.
Аз нямах време и затова само ги овалях в какао и пудра захар, но вие можете да разтопите 150 гр. шоколад с 30 гр. масло и да потопите всеки бонбон. Може да поръсите с пръчици или смлени ядки.



Ето и бонбоните в завършен вид в кутийката:






Наредих два реда по 6 бонбона и ми останаха още около 20-30 бонбона. Не ги броих, но пък броя зависи от големината им.


 

2 коментара: